Thursday, November 4, 2010

美丽的祷告




在这美好的假期中午,收到一个素未谋面的年轻人

为我的祷告,实在很感动,

豁然看见天堂美丽的一角展现在地上,我把它翻译成中文

与大家分享我的喜悦:

 

[我祷告神把适当的话语放在你口中,更新你并赐下力量使你

可以继续背起十字架去完成这信心之赛。

我祷告在你所有手中所做的事,都蒙神赐你智慧,他的同在

以及浇灌他新鲜的膏油,似燃烧之火去释放在你的事工里。

神是你的保障,必会保护你,让他的灵充满你,凡事安心,

因为你的信心将使凡事各有定位。

 

Pastor,I pray that God would place the right Words unto your lips,

and make your renew your strength to carry on taking up the Cross 

to race through this race of Faith. I pray that God would give you wisdom 

upon all things that u are going to handle and make you to deliver 

with fire, minister with fire and may His Presence always be 

with you, anoint you with His Fresh Anointing. He will be 

your shield to protect you, let His Spirits fill you up and have 

NO worry over ALL things because of the FAITH that you have 

that all things will fall on it own place. Amen ~

 

年轻人,虽然我们彼此不认识,但是你无私单纯的心意,

牧师已经收到了,

谢谢你哦!

牧师会把你美丽的祷告放在心里面,

因为我深深相信这是爱我的神,透过你的祷告来给我

鼓励,

温暖和爱。

 

也愿神贴心的爱,

暖着你的心。

 

2 comments:

诗艳 said...

很有心的年轻人!
张牧师,上帝与您同在。加油!

诗艳 said...

祝福张牧师和家人:圣诞蒙恩,新年蒙福。